Het verbeteren van het imago en de maatschappelijke positie van de constructeur en zijn vak constructief ontwerpen.

Commissie imago

Door het meer expliciet maken van het belang van de constructeur en de maatschappelijke relevantie van het vak construeren zal de waardering voor constructeurs en hun vak toenemen.

Daarbij richten zij zich op 3 verschillende doelgroepen;

  1. de maatschappij als geheel
  2. de bouwwereld
  3. de constructeurs en constructieadviesbureaus zelf

Om de doelstelling te realiseren, zal de commissie zich met name bezighouden met geïntegreerde communicatie richting de 3 bovengenoemde doelgroepen.

Dit houdt in: 

  1. een geïntegreerd communicatieplan opstellen, gericht op de 3 doelgroepen:
    maatschappij, bouwwereld en constructeurs  Met zo’n plan wordt onze
    communicatie efficiënt, effectief en compleet. Vanuit VNconstructeurs moet
    deze communicatie gecoördineerd worden.
    Voor alle communicatie geldt;
    – dat ze belangrijk/relevant en herkenbaar voor de doelgroep moet zijn,
    – onderlinge samenhang moet hebben
    – moet aansluiten op percepties van de doelgroep.
  2. zorgdragen voor de uitvoering van het communicatieplan met daarin o.a. het
    ontwikkelen van:
    – VNconstructeurs website;
    – Promotiemateriaal;
    – PR campagne, richting maatschappij, bouwwereld en constructeurs;
    – Invullen voorzitterschap.

Bas van Ooijen
Bartels

 

Werkzaam bij: Lorem Ipsum
Bestuurslid sinds: 2018
Aandachtsgebieden: Lorem Ipsum
Expertise: Lorem Ipsum

Paul Korthagen
IMd

  

Janko Arts
RHDHV

  

Roy Crielaard
Heijmans

  

Marius Hendriks
RHDHV

  

Michiel Visscher
RHDHV

  

Artikelen Imago

Nieuws |

ALV & nieuwe website

Nieuws |

Constructielessen HAVO 5

Nieuws |

Girlsday bij IMd

Nieuws |

Voor de klas ermee

AGENDA IMAGO

Geen evenementen gevonden

Onze sponsors-partners